Notícies a Catalunya

Vic, 15/10/2013; Anglada es reuneix a Madrid amb el president del Partido por la Libertat (PxL)

14/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “Estic convençut que a partir de les eleccions municipals del 2015, la veu dels identitaris estarà present en molts ajuntaments d’Espanya”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va aprofitar la seva estada a Madrid per participar en el programa “Abre los ojos y mira”  de Telecinco, per reunir-se amb el president del Partido por la Libertat (PxL), José Mª Ruiz.

Ruiz, que va posar al corrent de les activitat que té previstes realitzat PxL fins a finals d’any va manifestar que “la gent està treballant amb molta il·lusió”, assegurant que “l’objectiu principal és poder presentar el màxim de candidatures a les properes eleccions municipals que se celebraran el 2015”.

Per la seva part, Anglada va manifestar “sentir-se molt satisfet del treball que s’està fent  a nivell estatal”, afegint “estar convençut que a partir de les eleccions municipals del 2015, la veu dels identitaris estarà present en molts ajuntaments d’Espanya”.

Durant la reunió, Anglada també va posar al corrent a Ruiz dels contactes que ha mantingut amb altres líders polítics per tal de consensuar una candidatura unitària per les properes eleccions europees.

PxC

Madrid, 14 d’octubre de 2013