Notícies a Catalunya

Vic, 15/10/2013; Josep Anglada:

Vic, 15/10/2013; Josep Anglada: "Inquietants declaracions de Pilar Rahola sobre les relacions del independentisme amb Israel"

15/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada exigeix ​​a Pilar Rahola que aclareixi públicament si ella és l'enllaç entre el Govern de Mas i l'Estat d'Israel.

Vic | Redacció.- Pel president de Plataforma per Catalunya (PxC ), Josep Anglada "resulta estrany que en una entrevista a Pilar Rahola publicada per diversos mitjans internacionals, aquesta periodista es refereixi a temes secrets de relacions internacionals, sense que ningú hagi cridat l'atenció sobre aquest greu aspecte".

Anglada ha exigit "que la Pilar Rahola aclareixi públicament si ella és l'enllaç entre el Govern de Mas i l'Estat d'Israel, cosa que ha de saber l'opinió pública, ja que afecta de ple a la pròpia seguretat i projecció internacional de Catalunya".

Anglada ha insistit que "és urgent i necessari que Pilar Rahola digui quina és la seva funció i la seva implicació amb Israel i en qualitat de què fa aquestes declaracions ", afegint "si Rahola està al servei o a sou d'una potència estrangera -com es podria deduir de les seves declaracions- és una cosa que tenim el dret a saber tots els catalans.

Finalment, Anglada ha assenyalat que "Rahola no pot demanar el dret a decidir sense aplicar primer el dret a informar als catalans de la naturalesa de les seves activitats".

PxC

Vic, 15 d’octubre de 2013