Notícies a Catalunya

Vic, 16/10/2013; Anglada al programa

Vic, 16/10/2013; Anglada al programa "Abre los ojos y mira" de Telecinco

16/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada a Telecinco: “La gent està farta de la casta política que tenim en aquest país, tant a Catalunya com a Espanya”.

Vic |Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va intervenir aquest passat dissabte al programa "Abre los ojos y mira" de Telecinco que dirigeix​​ Emma García.

Veure vídeo a través del facebook

Anglada, que va estar entrevistat durant el programa per Javier Ruiz, va deixar clar que ”Plataforma per Catalunya res té que veure amb els partits qualificat d’ultradreta”, afegint  “la gent està farta de la casta política que tenim en aquest país, tant a Catalunya com a Espanya”. Abans però de començar l’entrevista, es va passar el famós vídeo de la campanya electoral de 2011.

Un cop acabat el programa, el líder identitari va rebre varies felicitacions per la seva intervenció a traves de les xarxes socials.

PxC

Vic, 16 d’octubre de 2013