Notícies a Catalunya

Vic,18/10/2013; Anglada:

Vic,18/10/2013; Anglada: "Els partits identitaris poden canviar el rumb d'Europa"

18/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “l'imparable avanç dels partits identitaris a Europa poden portar a una situació d'influència decisiva en diversos països i també a l'Eurocambra”

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “l'imparable avanç dels partits identitaris a Europa poden portar a una situació d'influència decisiva en diversos països i també a l'Eurocambra”.

El líder identitàri afirma que “el percentatge assolit pe l’FPÖ en les legislatives austríaques, el triomf de l’FN en les cantonals de la setmana passada i l'expectativa de vot que li donen a les europees, és una esperança per milions d'europeus”.

Anglada, assegura també que “ara, aquests partits europeus han trobat per fi un homòleg a Espanya, cosa impensable fa pocs anys, es tracta efectivament de Plataforma per Catalunya”.

Anglada, acaba el seu article assegurant que “el nostre treball ja ha donat els seus primers fruits, però els grans triomfs estan a la volta de la cantonada”.

PxC

Vic, 18 d’octubre de 2013