Notícies a Catalunya

Vic, 22/10/2013; Josep Anglada :

Vic, 22/10/2013; Josep Anglada : "Mentre CiU retalla en educació finança classes d'àrabs gratis per immigrants"

22/10/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "Donar classes gratis d'àrab a immigrants en plena època de crisi i de retallades, demostra una vegada més que a la Generalitat li importa poc el patiment de les classes populars catalanes".

Vic | Redacció.- EL president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha afirmat que "aquesta mesura de donar classes gratis d'àrab a immigrants en plena època de crisi i de retallades, demostra una vegada més que a la Generalitat li importa poc el patiment de les classes populars catalanes i molt més concedir tota mena de capricis als immigrants. Fa temps que ells han decidit apostar pels anomenats "nous catalans" que no són més que els colons arribats del Tercer Món, al que CiU rendeix una submisa homenatge".

Anglada ha afegit "que el Marroc posi diners per aquestes classes d'àrab no vol dir que la Generalitat no els doni suport cedint gratuïtament instal·lacions per les mateixes, i a més estem segurs que hi haurà més ajudes de les que l'opinió pública no serà informada".

Per al líder identairio "és un gravíssim error per part de la Generalitat deixar que el Marroc instrueixi els seus ciutadans en sòl català, afegint "aquestes classes demostren la nul·la voluntat d'integració d'aquests marroquins que segueixen aferrats al
seu islamisme i a la seva llengua, i
a més ara van rebran adoctrinament polític a les nostres pròpies escoles”.

El president de Plataforma per Catalunya ha conclòs manifestant "tot això és un nou disbarat del Govern català, la nefasta política en matèria d'immigració està posant en perill la pau social a Catalunya, que només podrà recuperar aplicant el sentit comú
que defensem des de la nostra formació
" .

PxC