Notícies a Catalunya

Vic, 08/11/2013; Anglada: Recuperem el seny i acabem amb l'enfrontament

08/11/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “Catalunya ha de sortir del bloqueig polític, ha de recuperar el seny i ha d’acabar amb l'enfrontament”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “Catalunya ha de sortir del bloqueig polític, ha de recuperem el seny i ha d’acabar amb l'enfrontament”.

El líder identitàri afirma que “aquests últims dies, estem veient gestos clars per part de CiU, són plenament conscients que la seva carrera cap a l'independentisme no els porta enlloc”.

Anglada, assegura també que “un dels motius que ha fet canviar a CiU, ha estat les recents enquestes en les quals es reflectia que els catalans no volen la independència, la ruptura i el conflicte, sinó que aposten a la recerca d'una tercera via moderada, assenyada, integradora, conciliadora, harmoniosa, tolerant i dialogant”.

Anglada, acaba el seu article recordant que Plataforma per Catalunya proposem el que sempre hem proposat: el rebuig a la ruptura amb Espanya, però l'exigència que se'ns respecti la nostra cultura, la nostra llengua i la nostra identitat”.

PxC

Vic, 8 de novembre de 2013