Notícies a Catalunya

Tarragona, 05/12/2013; Josep Anglada presenta Anna Romeu com a cap visible de la delegació local

06/12/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El President de PxC, Josep Anglada, s'ha traslladat a Tarragona per donar a conèixer públicament Anna Romeu com a delegada local del partit a Tarragona en vistes a concórrer a les municipals de 2015.

Tarragona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha desplaçat a Tarragona per presentar públicament la delegació local del partit. L'acte de presentació ha tingut lloc en un cèntric restaurant de la part alta de la ciutat. El líder identitari, acompanyat pels delegats de PxC al Camp de Tarragona, August Armengol, i a les Terres de l'Ebre, Jordi Pere Casanova, així com de diversos regidors del partit a la demarcació, ha presentat Anna Romeu com a cap visible de la formació a la ciutat.

Romeu és una persona molt coneguda i apreciada en l'àmbit de la societat civil tarragonina i ha assegurat que "a partir d'ara mateix començarem a treballar de cara a les eleccions municipals de 2015 per representar a tots aquells ciutadans que ja no se senten representats pels partits de sempre al Consistori", i ha afegit que "Tarragona ha arribat a un punt de no retorn en què és necessari un canvi, i la veritable regeneració política només pot venir de la mà de Plataforma per Catalunya". Ha manifestat el seu interès per defensar els drets de les dones maltractades, però també el dels homes maltractats, que "n'hi ha molts". Anna Romeu, en tot moment ha estat acompanyada i recolzada per Jordi Farré, president de l'Associació de Veïns del barri de la Catedral, destacat líder veïnal que ha manifestat que li donarà tot el seu suport en aquesta carrera de PxC cap a la la plaça de la Font.

A continuació Josep Anglada ha destacat la valentia d'Anna Romeu i ha reiterat que diposita en ella tota la seva confiança perquè "de ben segur que Tarragona serà la primera capital de província amb regidors de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament". El líder identitari ha afegit que "he estat sorprès per l'equip cohesionat i eficient que composa la delegació de Tarragona i amb tota seguretat el 2015 tindrem un grup de regidors a l'Ajuntament" i ha tancat l'acte responent a les preguntes i comentaris dels mitjans de comunicació presents, explicant que en els propers mesos "podré anunciar-vos qui serà el/la cap de llista de PxC a la ciutat quan la pròpia delegació triï la persona més indicada".

Per concloure la seva visita a Tarragona, Anglada ha celebrat un dinar amb una vintena de militants de la ciutat per intercanviar opinions i anar definint l'estratègia de la delegació local.

PxC

Tarragona, 5 de desembre de 2013