Notícies a Catalunya

Vic, 13/12/2013; Anglada: La consulta ha estat per Mas l’excusa per tapar la crisi i la seva pròpia incapacitat per governar Catalunya

13/12/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “PxC es nega a nodrir el joc fraudulent d’una alternativa en la qual se’ns obliga a optar entre el “dret a decidir” i el manteniment del statu quo constitucional corrupte”.

Vic | Redacció.- Després d’anunciar el president de la Generalitat, Artur Mas, ahir, a primera hora de la tarda que la consulta es farà el 9 de novembre amb doble pregunta: "Vol vostè que Catalunya sigui un Estat?" Qui respongui que sí, haurà de respondre a la pregunta: "Vol que sigui un Estat independent?, el president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que “la consulta ha estat per Mas l’excusa per tapar la crisi i la seva pròpia incapacitat per governar Catalunya”. En aquest sentit, el líder identitari ha dit que aquesta pregunta tan sols servirà per allargar la vida del Govern Mas un any més”.

Anglada, ha insistit un cop més que “Plataforma per Catalunya no donarà suport a cap via que obri les portes a la secessió, encapçalada avui pels mateixos corruptes que han portat el país a la ruïna i una suposada sobirania sota el control de la criminal i traïdora etapa pujolista”. Per al líder identitari “el dret a decidir és sols la fugida endavant d’una banda de delinqüents que volen construir l’anomenat Estat propi per a controlar els poders fàctic d’aquest país”, afegint “ERC opera com a còmplice d’aquest frau i la CUP és un partit neomarxista abertzale que encara no ha après les beceroles de la democràcia ni s’ha penedit dels genocidis comunistes”.

Finalment, Anglada ha manifestat que “Plataforma per Catalunya es nega a nodrir el joc fraudulent d’una alternativa en la qual se’ns obliga a optar entre el “dret a decidir” i el manteniment del statu quo constitucional corrupte”, assenyalant que “Ja ha passat els temps dels panys calents i les rotacions de governs amb els mateixos partits corruptes, perquè el que cal ara de forma urgent és un canvi de règim, organitzacions polítiques netes i una nova democràcia”.

PxC

Vic, 13 de desembre de 2013