Notícies a Catalunya

L’Hospitalet, 14/12/2013; Plataforma per Catalunya celebra el seu últim Consell Executiu de l’any a l’Hospitalet

15/12/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada anuncia en l’últim Consell Executiu d’aquest any que “ara per ara, les possibilitat de que Plataforma per Catalunya concorri a les properes eleccions europees són mínimes”.

L’Hospitalet | Redacció.- La ciutat de l’Hospitalet de Llobregat ha reunit aquest dissabte la plana major de Plataforma per Catalunya (PxC), encapçalada pel seu president, Josep Anglada, per celebrar l’últim Consell Executiu de l’any 2013.

Durant el transcurs de la reunió, es van presentar les propostes recollides del concurs que PxC va posar en marxa per tal de millorar la imatge corporativa. També es va informar de la campanya que realitzarà el partit durant els dies de nadal i cap d’any per tal de controlar que els comerços regentats per immigrants compleixin estrictament els horaris comercials.

El president Anglada, va informar davant del Consell Executiu de totes les reunions que havia mantingut fins ara per tal de consensuar una candidatura unitària per poder concorre amb garanties d’èxit a les properes eleccions europees que se celebraran el maig de 2014. En aquest sentit, Anglada va assenyalar que “ara per ara, les possibilitats de que Plataforma per Catalunya concorri a les properes eleccions europees són mínimes”, afegint “de totes maneres, continuarem estant oberts en col·laborar per si finalment es pogués aconseguir aquesta candidatura unitària”.

Un cop finalitzat el Consell Executiu, Anglada, es va desplaçar a Barcelona on va visitar a diversos comerços i veïns de Ciutat Vella.

PxC

L’Hospitalet, 14 de desembre de 2013