Notícies a Catalunya

Vic, 17/12/2013; Josep Anglada :

Vic, 17/12/2013; Josep Anglada : "L'islamisme a Catalunya es radicalitza i és ferment d'accions terroristes"

16/12/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "Catalunya es converteix a la base logística i ideològica del terrorisme islamista al sud d'Europa".

Vic | Redacció .- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va comentar dissabte a la sortida del Comitè Executiu del partit que "la situació és preocupant, les notícies que han aparegut aquests dies en els mitjans són clares: Catalunya es converteix a la base logística i ideològica del terrorisme islamista al sud d'Europa".

Per Anglada, això és "un nou fracàs de les polítiques que parlen d'integració i convivència i no volen veure la realitat del que està passant. Són aquests polítics traïdors els responsables del que està passant i del que pot arribar a passar en un futur immediat ", afegint "la nostra classe política està jugant amb la seguretat ciutadana i la pau social de Catalunya".

El líder identtairo va concloure "aplaudim totes les mesures policials contra aquest terrorisme islamista, però exigim que també es prenguin mesures polítiques de control sobre les mesquita i seguiment a clergues i grups islamistes que proclamin la gihad. Una cosa que sabem que CiU-ERC no tenen la valentia de fer".

PxC

Vic, 17 desembre 2013