Notícies a Catalunya

Mulleras: “el PP prohibeix sense donar solucions”

02/02/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Ignasi Mulleras defensa l’adopció com alternativa a l’avortament

Olot | Redacció.- El secretari territorial de Plataforma per Catalunya a Girona, Ignasi Mulleras, ha proposat la creació d’una Agència Nacional d’Adopció que ofereixi suport mèdic, psicològic i econòmic a les dones en situació de desesperació que s’estiguin plantejant avortar.

Mulleras s’ha manifestat a favor de la cultura de la vida enfront de la cultura de la mort. En aquesta línia ha dit que la vida no es defensa només amb unes lleis, sinó també amb pedagogia i una xarxa de protecció a la maternitat i a la natalitat que garanteixi a les famílies poder tenir el nombre de fills que vulguin.

[Intervenció d'Ignasi Mulleras: 01:20:49 - 01:23:10]

El dirigent identitari ha manifestat que “no podem donar l’esquena a la situació de crisi econòmica, i en aquest sentit entenem i compartim l’angoixa de moltes parelles que per culpa de l’atur, la inestabilitat laboral i la pèrdua de poder adquisitiu acaben desestimant ampliar la seva família”.

Mulleras ha advocat per trobar solucions perquè les dones no es vegin obligades a avortar. “Això és el que no fa el Partit Popular. Ells prohibeixen sense donar solucions”. En aquest sentit ha defensat l’impuls d’una Agència Nacional d’Adopció dotada dotada amb els màxims recursos per donar suport mèdic, psicològic i econòmic a les dones en situació de desesperació com alternativa real a l’avortament.