Notícies a Catalunya

Osona avala les decisions preses pel Consell Executiu

12/02/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Els regidors de la comarca d'Osona ratifiquen que seguiran a Plataforma per Catalunya

Osona | Redacció.- Els set regidors de Plataforma per Catalunya a Taradell, Torelló i Vic manifesten que continuaran integrats als grups municipals dels tres consistoris de la comarca on el partit té representació.

Després dels canvis sol·licitats a la secretaria municipal de l’Ajuntament de Vic, tots els regidors secunden les decisions preses pel Consell Executiu.

Joan Carles Fuentes serà el nou portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Vic i estarà acompanyat de les regidores Cristina Gayoso i Maria Pilar Catalán.

Josep Ricart continuarà com a portaveu a l’Ajuntament de Taradell i Josep Maria Soldevila ho farà a Torelló, acompanyat dels regidors David Olivares i Joan Manel Castillo.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

EL9NOU.CAT | PxC desmenteix Anglada i afirma que els regidors de Torelló i Taradell continuen fidels al partit

PxC ha fet pública una nota de premsa sortint al pas de les declaracions d'ahir de Josep Anglada a EL 9 TV, on deia que els regidors de Taradell i Torelló estaven amb ell.

Nota de premsa de PxC

Els regidors d’Osona ratifiquen que seguiran a Plataforma per Catalunya

RADIOONA.COM | Els tres regidors de PxC de Torelló segueixen al partit

Política - Torelló - 13/02/2014

Els tres regidors de Torelló seguiran fidels a Plataforma per Catalunya (PxC) i per tant, desmenteixen les declaracions fetes pel fins fa poc líder del partit, Josep Anglada, que afirmava que els regidors de Torelló estaven amb ell juntament amb els de Taradell. L'executiva del partit va destituir dissabte Anglada de la presidència del grup per deficiències en la gestió i en l'àmbit organitzatiu. Els regidors torellonencs donen suport a les decisions preses pel Consell Executiu i estan a expectativa del que es pugui produir en els propers dies i que s'aclareixin els fets. Josep Maria Soldevila, portaveu de PsC a Torelló, assenyala que una vegada hi hagi tota la informació sobre la taula prendran les decisions "que calgui". Soldevila afegeix que de moment no es mouran del partit, ja que els presidents "vénen i marxen", mentre que la identitat i ideologia dels grups "perduren".

En aquest sentit el regidor assenyala que es deuen "al nou president i a la direcció del partit" i destaca que els regidors de Torelló són "independents" i que tenen "una manera de treballar". Josep Maria Soldevila és regidor de PXC a l'Ajuntament de Torelló juntament amb David Olivares i Joan Manel Castillo.

Sent l'arxiu de so: http://www.radioona.com/gestio/noticies/uploads/docs/20140213124603-2.MP3