Notícies a Catalunya

Noves reincorporacions

24/03/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Albert Solà i altres exmilitants del Baix Empordà es reincorporen a Plataforma per Catalunya

Albert Solà, conegut també per la demanda de filiació interposada contra el rei Juan Carlos, esgrimeix el canvi de formes al partit com a motiu principal de la seva tornada

La Bisbal de l’Empordà.– Exmilitants del Baix Empordà han anunciat la seva reincorporació a Plataforma per Catalunya després de la reunió mantinguda amb membres del Consell Executiu, en què s’hi han donat cita entre d’altres el president del partit Xavier Simó i el regidor olotí Ignasi Mulleras, responsable de la formació a la província de Girona.

Albert Solà i l’advocat Francesc Bueno encapçalen l’elenc de reincorporacions que tornen a Plataforma per Catalunya després del nou rumb marcat per la nova direcció del partit.

Solà ha manifestat la seva satisfacció per tornar a una formació que considera un actor indispensable en l´escenari polític català per tal de salvaguardar els drets dels ciutadans. Per materialitzar aquesta comesa aposta per un canvi legislatiu, i considera que els municipis hi tenen un paper decisiu vista l’autonomia municipal que els reconeix la Constitució Espanyola.

Plataforma per Catalunya té actualment representació al municipi de Palafrugell, on és regidor Eduard Guerra, i presentarà candidatures a les pròximes eleccions municipals tant a la Bisbal de l’Empordà com a Torroella de Montgrí.

En aquesta línia d’expansió s’està valorant presentar-ne també a Palamós i Sant Feliu de Guíxols, on la formació manté una línia de treball.