Notícies a Catalunya

Eleccions al Parlament Europeu 2015

03/04/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya ratifica que no concorrerà a les eleccions europees i en demana l'abstenció

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha deliberat no presentar candidatura a les eleccions europees que se celebraran el proper 25 de maig.

Des de Plataforma per Catalunya volem apuntalar els fonaments del projecte identitari, i enfortir aquesta base passa per reforçar la nostra presència en els municipis.

En el nostre full de ruta no figura fer proves amb números, sinó presentar candidatures que es batin per guanyar. Per aquest motiu els nostres esforços humans i materials aniran encaminats a treballar per aconseguir els millors resultats en les eleccions municipals que tindran lloc al maig de 2015.

Plataforma per Catalunya aposta per defensar els valors inherents a la civilització Occidental que han forjat Europa, per  construir una Europa identitària des dels ajuntaments,articular una política comuna fronterera per detenir els fluxos migratoris que arriben al nostre continent, retornar la sobirania nacional als països -segrestada avui a mans d'ens supranacionals- i protegir la indústria i l'agricultura locals enfront de la competència no regulada dels països emergents, on les normatives mediambientals són laxes i l'esclavitud laboral està profundament estesa.

Convertir aquest projecte polític en realitat requereix obrir una bretxa en la consciència dels ciutadans per transformar la societat, i és aquesta generosa sembra que avui portem a terme la que donarà els seus fruits per acabar desbancant un sistema polític amb partits enquistats i una plutocràcia en la qual els dictats de les altes esferes econòmiques determinen la governabilitat de les institucions europees.