Notícies a Catalunya

Consolidació d'una comarca històrica per a PxC

11/04/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Josep Maria Soldevila, nou delegat comarcal d’Osona

Torelló | Redacció.- El Consell Executiu ha nomenat nou delegat de la comarca d’Osona el portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Josep Maria Soldevila.

El secretari general, Robert Hernando, ha manifestat que el treball que està duent a terme Soldevila al capdavant de la delegació de Torelló és el seu millor aval per assumir noves responsabilitat dintre de l’executiva comarcal.

A més de la seva labor dintre del Plataforma per Catalunya Hernando ha destacat la fidelitat al partit i a les seves idees per sobre de personalismes com a garant de futurs èxits i la consolidació i expansió a Osona.

El treball de Soldevila ja ha donat els seus primers fruits i de fet Plataforma per Catalunya presentarà el candidat a les properes eleccions municipals a Manlleu en les properes setmanes.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

OSONA.COM, 11/04/2014; Josep Maria Soldevila és el nou delegat comarcal de PxC en substitució de Marta Riera

Robert Hernando, amb Josep Maria Soldevila, aquesta setmana a Torelló. Foto: PxC

Josep Maria Soldevila, portaveu de PxC a l’Ajuntament de Torelló, és el nou delegat comarcal del partit a Osona, en substitució de Marta Riera. Així s’ha decidit en una reunió que Soldevila ha mantingut aquesta setmana a Torelló amb Robert Hernando, vicepresident de la formació.

D’aquesta manera, Soldevila es posiciona clarament a favor de l’actual direcció de PxC en el conflicte que manté amb el fundador del partit, Josep Anglada. Marta Riera, que sempre ha fet costat a Anglada, està en procés d’expulsió del partit, segons ha informat un portaveu de PxC. El 30 de març se li va enviar un burofax notificant-li la decisió. Ara, Riera té 15 dies per presentar al·legacions.

EL9NOU.CAT, 14/04/2014; PxC nomena nou delegat comarcal a Osona el portaveu del grup municipal de Torelló

última actualització: 14-04-2014 (16:43)
En una nota emesa divendres el secretari general del partit, Robert Hernando, diu que la tasca que està fent Josep Maria Soldevila a Torelló l’avala per posar-se al capdavant de l’executiva comarcal.
En la nota també anuncien que en les properes setmanes Plataforma per Catalunya presentarà el nou alcaldable per Manlleu, després de la sortida del partit dels tres regidors del grup municipal.

RÀDIO ONA, 15/04/2014; Josep Maria Soldevila, nou delegat comarcal de PxC a Osona

Política - Torelló - 15/04/2014

El portaveu de PxC a l'Ajuntament de Torelló, Josep Maria Soldevila, és el nou delegat comarcal del partit a Osona, en substitució de Marta Riera. Així es va decidir en la reunió que Soldevila va mantenir la setmana passada a Torelló amb el vicepresident de la formació, Robert Hernando. D'aquesta manera Josep Maria Soldevila es posiciona a favor de l'actual direcció de PxC en el conflicte que manté amb el fundador del partit, Josep Anglada. Marta Riera, que sempre ha fet costat a Anglada, està en procés d'expulsió de PXC. El passat 30 de març se li va enviar un burofax notificant-li la decisió. Riera té 15 dies per presentar al·legacions.