Notícies a Catalunya

"Alícia Sánchez-Camacho hauria de canviar la gavina per un voltor carronyaire"

14/04/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando censura el joc brut del PP i demana la dimissió dels regidors trànsfugues d'Osona

Igualada | Redacció.- Robert Hernando s’ha mostrat crític amb les males arts del Partit Popular a la comarca d’Osona, i ha dit que “Alícia Sánchez-Camacho hauria de canviar la gavina per un voltor carronyaire” en referència al robatori de regidors provinents de Plataforma per Catalunya.

El Partit Popular ha aprofitat els recels amb l’antic president –ja expulsat- per temptejar l’entorn de Plataforma per Catalunya. “Això denota que és un partit mancat d’iniciativa, que intenta suplir aquesta pusilanimitat amb grans dosis d’oportunisme”.

Hernando demana “que els quatre regidors que van abandonar Plataforma per Catalunya que s’han passat al PP deixin l’acta perquè estan cometent un frau contra l’electorat. Si el poble de Manlleu i el de Roda de Ter van manifestar a través de les urnes que no volien que el Partit Popular tingués representació als respectius consistoris ells haurien de dimitir”.

El secretari general ha manifestat que “és un contrasentit que gent que s’havia compromès amb la lluita contra el fenomen de la immigració massiva pugui acabar recalant en el partit que més responsabilitat té en el despropòsit que estem vivint, no només en el fenomen migratori, sinó també en la sagnia laboral que estem patint, i que a més és un niu de corrupció”.