Notícies a Catalunya

PxC assisteix a la celebració del Dia de les Esquadres a la Regió Policial Metropolitana Sud

19/04/2014

Baix Llobregat / Redacció.- David Parada, secretari d’organització de Plataforma per Catalunya (PxC), ha assistit convidat per la Regió Policial Metropolitana Sud, a l’acte institucional del Dia de les Esquadres de la Regió Metropolitana Sud a l’Hotel Melià Sitges, on han assistit 1.200 persones i s’han lliurat 191 felicitacions.

Parada, ha comentat a la sortida “que durant l’acte la comissària, Cristina Manresa, cap de la Regió Metropolitana Sud, ha destacat com una de les fites importants la desarticulació de diferents bandes llatines”, unes paraules valentes que contrasten segons el dirigent identitari “amb la negació de la seva existència d'aquest tipus de bandes i la inacció per part dels diferents partits polítics que governen als Ajuntaments on existeix aquesta problemàtica com L’Hospitalet o Sant Boi de Llobregat, on a part de la feina policial hauríem de sumar la feina municipal des dels serveis socials, educació, prevenció i civisme per erradicar aquesta problemàtica”.

Parada, que també és regidor de Sant boi, i que ha estat acompanyat pel també regidor José Real, a criticat l’absència a l’acte de l’Alcalde de Sant Boi, Jaume Bosh, com també del tinent alcalde de seguretat, José Ángel Carcelén, en un acte de rellevància on es reconeixia la tasca de diferents agents que treballen a la ciutat.

Durant l’acte s’han lliurat 191 felicitacions a membres del Cos de Mossos d’Esquadra, guàrdies civils, agents del Cos Nacional de la Policia, Policies Locals i diferents ciutadans amb actuacions destacades de la societat civil. Amb la seva assistència Plataforma per Catalunya (PxC) ha volgut sumar-se al reconeixement a la labor imprescindible que realitzen els agents per garantir la seguretat a totes les ciutats i pobles.