Notícies a Catalunya

08/05/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El Baix Llobregat ja treballa amb les eleccions municipals de 2015 a l’horitzó

Sant Boi de Llobregat | Redacció.- L’executiva comarcal de Plataforma per Catalunya s’ha reunit amb la vista posada en les eleccions municipals que se celebraran el proper any.

El president comarcal, David Parada, ha anunciat que Plataforma per Catalunya repetirà candidatura als municipis del Baix Llobregat en els que va aconseguir representació en els comicis locals de 2011.

A més d’Abrera, Olesa, Esparreguera, Sant Boi de Llobregat i Viladecans el partit també es presentarà a Martorell, Gavà, Cornellà de Llobregat i Esplugues de Llobregat, i està a l’espera de confirmar altres candidatures addicionals.

Per consolidar i ampliar la representació al Baix Llobregat, la tercera comarca més poblada de Catalunya, el regidor de Sant Boi Francisco Pastor i el portaveu a l’ajuntament de Viladecans, Alberto Delgado, assumiran noves responsabilitats com a secretari d’organització i secretari general de la comarca respectivament.

Parada ha dit que el Consell Comarcal del Baix Llobregat és un òrgan de govern buit de contingut perquè moltes de les competències que afecten a municipis de la comarca estan en mans de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. En aquest sentit ha reiterat que és necessari reduir l’entramat d’institucions.