Notícies a Catalunya

Satisfacció pel desenvolupament de la vista celebrada a Vic

26/05/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya ratifica davant la Justícia que els estatuts emparen el procediment seguit el passat 8 de febrer per dur a terme el relleu en la presidència

Vic | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha detallat davant la Justícia el procediment que va seguir el Consell Executiu el passat 8 de febrer per dur a terme el relleu en la presidència.

La destitució del sr. Anglada com a president es va dur a terme d’acord amb allò que disposen els estatuts del partit, i per tant es va obrar en virtut del reglament competent.

En la vista celebrada avui s’ha posat de manifest que les mesures cautelars que demanava el sr. Josep Anglada per ser restituit en la presidència estan mancades de tot fonament, vist que ha assegurat en diverses ocasions que concorrerà a les eleccions municipals del proper any per un altre partit polític.

Atenent a que cadascuna de les incorporacions dels membres al Consell Executiu va ser aprovada pel propi sr. Anglada, el quòrum majoritari entre 15 dels seus 18 integrants que van votar la seva destitució deixa palès que no comptava amb la confiança de l’executiva, que la seva etapa a Plataforma per Catalunya està esgotada i tancada i que per un principi de dignitat hauria de desistir en el seu intent estèril de reprendre les regnes del partit.

Plataforma per Catalunya expressa la seva satisfacció pel desenvolupament de la vista celebrada avui i confia que la Justícia faci honor al seu nom.