Notícies a Catalunya

Gran victòria dels identitaris a França

28/05/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando transmet les felicitacions de Plataforma per Catalunya al Front National en una carta enviada al vicepresident Louis Aliot

Igualada | Redacció.- El secretari general, Robert Hernando, ha enviat una missiva al vicepresident del Front National francès, Louis Aliot, per traslladar-li les felicitacions en nom de Plataforma per Catalunya per la victòria aconseguida en les eleccions al Parlament Europeu, i demanar-li que faci extensiu el missatge a la presidenta del partit Marine Le Pen i a tots els dirigents i militants.

En la carta Hernando celebra la brillant i incontestable victòria de la formació identitària gala, que ha estat la força més votada a França i ha passat de tenir 3 eurodiputats a comptar-ne amb 23.

El secretari general ha agraït a Louis Aliot el tracte exquisit i el gran acolliment que el Front National va dispensar a la representació de Plataforma per Catalunya que va acudir a l'acte inaugural de campanya a Beziers.

Hernando ha expressat a Aliot el desig de Plataforma per Catalunya de seguir l'exemple del Front National per consolidar un projecte socialidentitari a Catalunya i a la resta d'Espanya de la mà del Partit per la Llibertat, que en uns anys pugui seguir la senda de la formació liderada per Marine Le Pen quant a treball, serietat i esperit de lluita.

El secretari general de Plataforma per Catalunya ha destacat la importància de ser capaços de fer arribar al poble de forma clara i diàfana que la justícia social, l'ordre, la sobirania del poble i la identitat europea són prioritats absolutes per als moviments que representa i els seus electors.