Notícies a Catalunya

Acció solidària

01/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE LAS JOVENTUTS IDENTITÀRIES PER CATALUNYA

Les Joventuts Identitàries per Catalunya realitzen una nova entrega d’aliments a famílies de casa necessitades

Girona | Redacció.- Les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC) han dut a terme un nou repartiment d’aliments de primera necessitat a famílies de casa necessitades.

En aquesta darrera entrega el secretari general Robert Hernando i el delegat provincial Ignasi Mulleras han acompanyat els joves.

La branca juvenil de Plataforma per Catalunya segueix dia a dia trepitjant carrer per conèixer de primera mà els problemes que pateixen les famílies catalanes i donar resposta al drama social del que en són víctimes. Una de les persones beneficiàries ha assegurat que els joves identitaris “són els únics que m’estan ajudant”.

Les JIxC porten a terme iniciatives solidàries regularment emparant-se en la màxima “Primer els de casa”. La repercussió d’aquestes accions ha provocat que el nombre de persones que acudeixen a aquests joves a la recerca d’ajuda vagi en augment.

El jovent identitari ha volgut remarcar que “enfront d’un sistema que cada dia ofega més els ciutadans, la nostra acció va encaminada a sufocar la situació d’emergència de moltes llars catalanes, perquè no cal anar a d’altres països per trobar gent amb fam”.