Notícies a Catalunya

Acció solidària

02/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya recaptarà aliments a canvi de pa amb tomàquet al mercat de La Masuca d'Igualada per fer un nou repartiment solidari

Igualada | Redacció.- Després de l'èxit de les anteriors campanyes solidàries a la fira de Piera i el mercat de Calaf, la delegació de Plataforma per Catalunya a l'Anoia tornarà a recol·lectar aliments el proper dissabte 7 de juny des de les 9h 00 fins les 14 h 00.

La delegació anoienca de Plataforma per Catalunya muntarà una carpa al tradicional mercat exterior de La Masuca, que té lloc els dissabtes a Igualada.

Aquells qui s’apropin al punt habilitat per lliurar aliments i productes de neteja, que es repartiran exclusivament entre gent necessitada de casa, rebran pa amb tomàquet i pernil en agraïment.

En aquest sentit el regidor socialidentitari igualadí, Robert Hernando, ha manifestat que "la justícia social i la solidaritat són dos dels eixos principals del nostre programa”.

Hernando ha afirmat que “entenem que hi ha altres formes de fer política. Per a nosaltres no tindria sentit estar representats a les institucions i fer el que fan la resta de partits”.

El portaveu ha conclòs assegurant que “hi ha molta gent de casa que se sent desemparada per les institucions públiques, a les quals no els arriben les ajudes. Nosaltres volem ajudar aquesta bona gent de casa que avui està passant penúries, que per desgràcia és molta”.