Notícies a Catalunya

Recuperem els carrers

04/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya reitera el suport als veïns de Sants i els ofereix la seva col·laboració

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya secunda el manifest signat pels veïns del barri de Sants, cansats de sofrir la violència extrema als carrers per part dels moviments radicals d’ultraesquerra [veure document].

En el manifest els veïns expressen, com ja va fer Plataforma per Catalunya, el seu total suport als cossos de seguretat, condemnen la violència gratuïta dels qui volen imposar els seus ideals per la força, es lamenten de la inacció de l'alcalde i remarquen que els mitjans de comunicació no han reflectit amb veracitat la pluralitat dels veïns del barri de Sants.

El secretari general, Robert Hernando, ha manifestat al respecte que “des de Plataforma per Catalunya ja vam emetre un comunicat donant tot el nostre suport als cossos de seguretat, als quals han deixat totalment desemparats i amb les mans lligades, sense els mitjans adequats i necessaris per defensar-se dels atacs d'extrema violència que sofreixen per part de l’ultraesquerra radical”.

Igualment ha volgut donar mostra del suport de Plataforma als veïns. “Ens sumem  al manifest dels veïns de debò, als quals no hem de confondre amb els fanàtics ocupes que provoquen els aldarulls”.

En aquest sentit ha manifestat que “els militants de Plataforma per Catalunya ens posem a la seva sencera disposició en tot el que puguem ajudar”.

Hernando ha matisat que “una cosa és defensar un ideari polític i una altra molt diferent és voler imposar-ho per la força com fan els amics de la CUP i Podemos”.