Notícies a Catalunya

Nova iniciativa solidària

16/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

La delegació de les Terres de l’Ebre crea un economat per donar resposta a les dificultats per les que passen les famílies víctimes de l’estafa polític-financera

Tortosa | Redacció.- Vist l'èxit que han tingut diverses iniciatives solidàries de Plataforma per Catalunya, com les recollides d’aliments per a gent de casa necessitada a canvi de pa amb tomàquet i pernil o altres productes típics de les comarques ebrenques com baldanes, pastissets o mistela, el delegat de les Terres de l’Ebre, Jordi Pere Casanova,  ha decidit anar més enllà i oferir quelcom més que aliments bàsics.

Per aquest motiu posarà en marxa en les properes setmanes un economat, que es regirà per un funcionament molt senzill. Totes les persones interessades, donants i receptors, de forma totalment gratuïta, s’hi podran donar d'alta escrivint a una adreça de correu electrònic que es farà pública properament, tot indicant les seves dades personals i forma de contacte.

Una vegada s'hagin donat d'alta mitjançant el correu electrònic, se'ls facilitarà un número de telèfon per obtenir una atenció personalitzada des de la delegació de les Terres de l’Ebre.

A més d'aliments no peribles, s'oferirà la possibilitat de poder donar i sol·licitar productes d'higiene, roba usada en bon estat, sabates, petit electrodomèstic, mobiliari en bon estat, recanvis i pneumàtics de segona mà, material escolar i joguines.

De forma totalment gratuïta, Plataforma per Catalunya actuarà com a intermediari i buscarà els donants i els receptors en cada cas, garantint que qualsevol donació serà lliurada únicament i de manera exclusiva famílies de casa necessitades, sol·licitant la documentació pertinent.

Amb aquesta iniciativa Casanova vol donar la garantia que els articles que es donen arriben a les famílies de casa més necessitades.