Notícies a Catalunya

A la nostra fam manem nosaltres

19/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando manifesta el compromís de Plataforma per Catalunya de seguir fent recollides d’aliments per a gent de casa necessitada

Igualada | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha reiterat en el seu article "A la nostra fam manem nosaltres" el compromís de seguir fent recollides d’aliments per repartir-los entre gent de casa necessitada.

Hernando ha assenyalat com a principi bàsic de l’existència natural el fet d’atendre sempre les necessitats dels propis abans que les dels estranys, i ha reprovat el doble raser que s’utilitza per valorar la solidaritat envers els catalans i els estrangers.

En el seu article A la nostra fam manem nosaltres ha reprovat la instrumentalització que ha fet el grup ultraesquerrà Atlas d’aquestes iniciatives solidàries per fer-se publicitat, i ha recordat que és una de les empreses que més factura a l’Ajuntament d’Igualada, governat per CiU i ERC, per entre d’altres coses, fer campanyes que promouen la multiculturalitat.

El secretari general i portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament d’Igualada ha assenyalat que el nostre objectiu era, és i serà recollir menjar per repartir entre gent necessitada, persones amb noms i cognoms, famílies que se senten desemparades, abandonades, que moltes vegades s'han de donar la volta a la cua del banc d'aliments.