Notícies a Catalunya

El president de PxL, José María Ruiz, es va mostrar encantat amb la nova i millor etapa de PxC i va manifestar que la germanor és total

28/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando, present a la posada de llarg de les primeres candidatures de Partido por la Libertad a la Comunitat de Madrid

Madrid | Redacció.- El secretari general de PxC Robert Hernando va estar acompanyant al president i als candidats del partit germà PxL a la primera presentació de candidatures municipals a Madrid. Hernando va mostrar el suport total i sense fissures de la formació social identitària catalana als homes i dones de Partit per la Llibertat "per a nosaltres és un honor ser aquí acompanyant a aquests valents candidats, estem convençuts que els èxits que s'han aconseguit a Catalunya és poden extrapolar a la resta d'Espanya, treball, humilitat i trepitjar molt de carrer, persona a persona és l'únic secret de l'èxit, el saber escoltar de primera mà els problemes de la bona gent de casa i ajudar-los en els moments difícils".

També va voler elogiar el treball de PxL "heu comprès el que no han entès altres projectes, que la casa no es pot començar per la teulada, cal treballar el municipalisme que és la política més propera al poble i on les forces s'igualen i on nostres conciutadans ens perceben més a prop, la sinergia és absoluta, esperem ensenyar el que sabem i també aprendre molt de vosaltres".

Per la seva banda el president de PxL José María Ruiz va agrair la presència d'Hernando en representació de Plataforma i es va mostrar convençut de que el camí marcat per la formació catalana és el correcte per assolir èxits.

Els homes i dones del Partit per la Llibertat seran presents a la regió batent al costat de la gent corrent per intentar treure els ciutadans i el país de la ruïna a la qual els han conduït les polítiques del sistema construït entorn del PPSOE.

El projecte és un pacte moral amb la població que vol a més demostrar la capacitat de gestió d'una nova generació disposada a prendre les regnes de l'Estat.

En els cors, la visió compartida del nou país amb el qual somien: una Espanya social identitària en què és puguin criar i educar els nostres fills amb seguretat transmetent l'herència rebuda dels nostres pares. En els nostres cors, l'esperança. Dins d'11 mesos, Madrid ha de ser una bestreta del canvi.