Notícies a Catalunya

Acció solidària al mercat dels divendres de Vilanova del Camí

30/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya tornarà a recollir aliments per a gent de casa a l'Anoia a canvi de pa tomàquet amb pernil

Vilanova del Camí | Redacció.- PxC tornarà a recollir aliments per a gent necessitada de casa a canvi de pa tomàquet amb pernil a totes les persones que col·laborin en la recollida solidària al mercat dels divendres de Vilanova del Camí a la comarca de l 'Anoia.

Aquesta acció es repeteix des de fa temps en diverses poblacions catalanes. Cal recordar que l'última i més polèmica va ser a Igualada quan la fundació ultraesquerrana  Atlas va intentar boicotejar l'acció solidària manipulant de manera vergonyosa a un grup de dones musulmanes per gravar-se un publireportatge a cost zero.

Pel que fa a la recollida el regidor social identitari a Vilanova del Camí Sergi Balcells ha manifestat que "tornem a repetir aquesta acció, com no podia ser d'altra manera, ningú ni res ens impedirà que nosaltres ajudem a la gent de casa que ho necessita, el nostre compromís amb ells és ineludible, si ens quedem a casa ells ho passen malament i tenen més problemes per alimentar-se, això no es pot permetre de cap manera".

Ha confirmat la seva presencia  en aquesta nova acció solidària el secretari general de la formació Robert Hernando.