Notícies a Catalunya

Casanova:

Casanova: "volem posar la cara vermella als incívics i a les autoritats que, en base a una ridícula tolerància i passivitat, permeten aquests comportaments"

30/06/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya inicia una campanya per posar rostre als incívics

Tortosa | Redacció.- La delegació de Plataforma per Catalunya a les Terres de l'Ebre engega una campanya, una vegada iniciat l'estiu, perquè els ciutadans comuniquin a la formació les actituds i els comportaments incívics que es duen a terme amb absoluta permissivitat i tolerància per part dels poders.

El delegat territorial Jordi Pere Casanova ha explicat que "el nostre objectiu és que els ciutadans ens facin arribar documents gràfics –fotografies i enregistraments en vídeo- d’aquests inacceptables comportaments permesos per les autoritats i fer-los arribar a la premsa, a les xarxes socials i als alcaldes i regidors de seguretat de les comarques ebrenques".

Casanova ha manifestat que "volem acabar amb tota aquesta ridícula permissivitat, posar rostre als incivilitzats i que als responsables d'aquesta tolerància inacceptable els caigui la cara de vergonya. Estem més que farts  de que els nostres carrers siguin el camp de batalla de vàndals i incívics".