Notícies a Catalunya

Aposta pel municipalisme

03/07/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando assenyala la importància d'incrementar la representació als ajuntaments catalans abans de donar el salt a les grans institucions polítiques

Madrid | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha manifestat que el partit ja està treballant per seguir sumant regidors en les properes eleccions municipals.

En la seva visita a Madrid per assistir a la presentació de les candidatures del Partido por la Libertad, Hernando ha apuntat que igual que aquesta formació germana, Plataforma per Catalunya entén la política de baix cap a dalt i no de dalt cap a baix, que és l'error que han comès moltes formacions que han volgut començar la casa per la teulada.

A menys d'un any vista perquè se celebrin els comicis locals, el secretari general ha reiterat que el partit presentarà candidatura en municipis en els quals es va quedar a les portes d'aconseguir representació, com Reus, Rubí, Terrassa, Martorell, Cornellà de Llobregat o Mollet del Vallès, i ha subratllat que entrar en aquests ajuntaments aportaria un valor afegit al projecte municipalista, que és el que ens ha de portar a les grans institucions polítiques.

Hernando ha afirmat que Plataforma per Catalunya presentarà candidatures que tinguin possibilitats reals d'aconseguir representació, i en les quals es trobi a un bon equip, perquè l'important del projecte són les persones.