Notícies a Catalunya

En defensa de la justícia social

08/07/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando: “Plataforma per Catalunya mai hagués fet una llei de desnonaments exprés com va fer el PSOE, ni tampoc hagués rescatat als bancs”

Madrid | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha assenyalat la lluita per la justícia social i la identitat com els dos principals eixos que defineixen el programa la formació.

En aquesta línia ha manifestat que Plataforma per Catalunya mai hauria fet una llei de desnonaments exprés com va fer el PSOE, ni tampoc hauria injectat 100.000 milions d'euros públics als bancs, que són els qui després dibuixen un drama terrible deixant a les famílies sense un sostre.

D'altra banda ha defensat el caràcter públic de la sanitat i l'educació, que s'estan veient agredides contínuament amb polítiques econòmiques liberals que afavoreixen al sector privat.

Hernando ha insistit en l'urgent de canviar els criteris per atorgar ajudes socials, ja que actualment van en detriment de les famílies i els treballadors de casa. En aquest sentit ha matisat que els empresaris que s'aixequen cada dia per aixecar la persiana dels seus negocis i pagar les nòmines dels seus empleats també són treballadors.

Veure vídeo sencer