Notícies a Catalunya

Nova acció solidària

09/07/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya torna a recollir més de 600 kg d’aliments per a gent de casa

Vilanova del Camí | Redacció.- Nou èxit d'una nova iniciativa solidària de Plataforma per Catalunya a la comarca de l’Anoia.

De nou Plataforma per Catalunya ha tornat a recollir aliments i productes de neteja i higiene per a gent de casa necessitada a canvi d'un petit esmorzar a base del típic plat català de pa tomàquet amb pernil.

La resposta del poble va tornar a ser encomiable i es va aconseguir recollir 600 quilos d'aliments que es repartiran entre famílies necessitades a les quals les institucions públiques han donat l'esquena.

El regidor social identitari a la localitat, Sergi Balcells, va fer una valoració positiva. "Estem molt contents. Com a representant de Plataforma per Catalunya a Vilanova del Camí sento un enorme orgull per la resposta del poble. Ajudar a gent que ho necessita de primera mà és una de les raons per les que els homes i les dones de Plataforma vam entrar en política. Ningú ni res podrà evitar que aquestes iniciatives es continuïn succeint, ja que la resposta del poble és excepcional i només tenim paraules de gratitud cap a ells".