Notícies a Catalunya

CiU prohibeix la instal•lació de la carpa solidària de PxC a Manresa. Plataforma estarà igualment present.

14/07/2014

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

L'alcalde convergent Valentí Junyent cedeix a les pressions de la ultraesquerra violenta. Malgrat tot Plataforma per Catalunya estarà recollint aliments per gent de casa

Manresa | Redacción.- Valentí Junyent alcalde convergent de Manresa ha prohibit a última hora la instal·lació de la carpa per recollir aliments solidaris que tenia organitzada Plataforma per Catalunya per demà a Manresa, concretament al Mercat de la Font dels Capellans de 9 a 14 hores.

Les pressions de la ultraesquerra violenta que havia anunciat mobilitzacions feixistes contra PxC sembla ser que han avivat la covardia de l'alcalde, polític molt donat a visitar mesquites i ajudar immigrants. En cas contrari, no s'explica, que hagi prohibit de manera vergonyosa, a menys de 24 hores de l'acció, amb traïdoria i nocturnitat una recollida d'aliments solidària per gent de casa necessitada.

Igualment PxC anuncia que malgrat el vergonyós boicot a una acció solidària de la casta política que governa l'Ajuntament de Manresa demà estaran al Mercat de la Font dels Capellans com estava previst i recollirà els aliments que portin els veïns tot i no poder instal·lar la carpa per imperatiu legal. D'altra banda, PxC repartirà fullets explicatius sobre les males arts del govern de la ciutat i el seu boicot a la solidaritat amb la gent necessitada de Manresa i comarca.

Assistirà a l'esdeveniment el secretari general de Plataforma, Robert Hernando que juntament amb els regidors de PxC a Manresa Albert Pericas i Sebastià Llort atendran els mitjans de comunicació en roda de premsa a les 12h al restaurant Versus C/Foneria N º 3 de Manresa, molt prop del mercat.