Notícies a Catalunya

Nova acció solidària

15/07/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Gran èxit de la recollida d’aliments per a gent de casa necessitada

Manresa | Redacció.- La delegació local de Plataforma per Catalunya a la capital del Bages ha dut a terme un recapte d’aliments que s’entregaran a famílies de casa que travessen dificultats econòmiques per la crisi.

La presència del secretari general en l’acte, Robert Hernando, i del portaveu a l’Ajuntament, Albert Pericas, ha servit per distreure un grup de violents que han organitzat una concentració no autoritzada mentre militants de Plataforma per Catalunya recollien aliments per la ciutat. Els esvalotadors d’ultraesquerra han estat denunciats per haver organitzat aquesta manifestació il·legal.

En la jornada d’avui també s’ha fet una bustiada a Manresa per informar de la insensibilitat i la insolidaritat manifesta de l’alcalde Valentí Junyent, que malgrat el seu intent de prohibir l’acció solidària, finalment s’ha pogut portar a terme.

Aquelles persones de Manresa o la comarca del Bages que es trobin en situació de necessitat i puguin requerir ajuda, es poden posar en contacte amb Plataforma per Catalunya a l’e-mail manresa@pxcatalunya.com per ser beneficiàries del banc d’aliments de la formació.