Notícies a Catalunya

PxC presentarà un mínim d’una desena de candidatures a la província de Girona i una altra a Lleida.

08/08/2014

Olot | Redacció.- El secretari general de PxC Robert Hernando, el secretari provincial de Girona Ignasi Mulleras i el de Lleida Eduard Pallerola s'han reunit a Olot per analitzar l'estat de les dues delegacions provincials i actualitzar la informació de les possibles candidatures que es van aprovar al passat comitè electoral a la província de Girona i de Lleida.

En aquest sentit, el delegat provincial de Girona Ignasi Mulleras ha informat que a Girona província es presentaran un mínim de 10 candidatures, algunes ja confirmades a localitats com, Olot, Salt, La Bisbal, Torroella de Montgrí, Palafrugell, Ripoll o Figueres. D'una altra banda, el secretari provincial de Lleida Eduard Pallerola va manifestar que les candidatures a la província de Lleida també rondaran a la desena i que ja estan confirmades en localitats tan importants com, Cervera, Tarrega, Mollerussa, Alcarràs o Bell-Puig.

PxC fa temps que es va proposar com a objectiu treballar per superar els 67 regidors obtinguts en les passades eleccions municipals, en aquest sentit el secretari general Robert Hernando ha manifestat que "a PxC pensem apostar fort per la qualitat, més que per la quantitat, no volem cometre els errors del passat, en aquesta nova etapa presentarem únicament candidatures amb possibilitats reals d'èxit i estem segurs que superarem amb escreix els 67 regidors de les últimes municipals, però volem fer-ho bé, ara som un partit molt més seriós i organitzat i això es notarà també en les candidatures que presentem".

Així mateix va voler elogiar el treball dels secretaris provincials del partit "tant Ignasi Mulleras a Girona, com Eduard Pallerola a Lleida, Miquel Àngel Chiquillo a Barcelona i el nostre vicepresident August Armengol a Tarragona estan fent un gran treball, amb serietat, responsabilitat i sensatesa de cara a maig de 2015, les eleccions municipals són les ideals per PxC perquè en elles s'igualen una mica les forces amb la resta de partits, en ser properes al poble, no resulta tan fàcil que les oligarquies de la casta manipulin al votant, que en ser el teu propi veí, ens coneix i reconeix la nostra manera de treballar i d'actuar de primera mà".