Notícies a Catalunya

Diada de Catalunya

13/09/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya reivindica una Diada festiva i de germanor en l’acte convocat sota el lema “Recuperem el seny. Recuperem la senyera”

Tarragona | Redacció. Plataforma per Catalunya va participar en la celebració de la Diada de Catalunya que va tenir lloc el passat 11 de setembre convocada sota el lema “Recuperem el seny. Recuperem la senyera”.

El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha fet una crida per “posar en valor el que ens uneix i fer marxa enrere per sortir d’aquest carreró sense sortida en què Artur Mas ha ficat a Catalunya i els catalans”.

Hernando ha assegurat que els lligams entre Catalunya i la resta de pobles d’Espanya són una realitat latent que ha perdurat al llarg dels segles, i que el desig polític dels separatistes no podrà esborrar mai l’empremta de la història, l’intercanvi cultural i els llaços de sang amb la resta de comunitats.

Enfront d’aquesta ruptura, Hernando ha demanat al catalanisme hispànic que s’aixequi per fer sentir la veu de la Catalunya que suma, agraïda amb els qui l’han fet prosperar i que vol continuar caminant de la mà de la resta de pobles hispans.