Notícies a Catalunya

Plataforma per Catalunya exigeix a Mas que retiri immediatament l'anomenat Pla Marroc 2014-17

17/09/2014

Redacció | Barcelona.- La Generalitat va aprovar dilluns passat l'anomenat Pla Marroc 2014-2017 per reforçar la relació entre Catalunya i el Marroc per tal d'acontentar algunes de les aspiracions dels 280.000 marroquins residents a Catalunya, gairebé el 4% de la població, als quals cal afegir diverses desenes de milers d'immigrants originaris del Marroc que van obtenir la nacionalitat recentment.

Entre altres accions el pla ofereix a Rabat la barbaritat de tutelar l'islam a Catalunya i als immigrants, a més d'introduir l'àrab i el tamazig o berber la llengua de les muntanyes del Rif i l'Atles en horari lectiu de les escoles catalanes.

Cal recordar que la llei de consultes que pretén aprovar Mas preveu que la majoria d'immigrants tinguin dret a vot, per tant, al govern català li interessa tenir contenta a la immigració, cosa que realitza des de fa anys amb la fundació de CiU presidida pel ínclit Àngel Colom, Nous Catalans, única i exclusivament per a immigrants de diferent pelatge.

Sobre aquest particular el secretari general de PxC Robert Hernando ha estat contundent "el Pla Marroc 2014-17 és un majúscul despropòsit en tota regla, exigim a Mas que el retiri immediatament, amb aquest pla està venent la identitat catalana a l'islamisme a canvi de quatre vots de forma imprudent i portarà nefastes conseqüències al poble català" i ha afegit que "no es pot regalar la identitat d'un poble com el català als bàrbars per un grapat de miserables vots, enfrontar Catalunya amb la resta d'Espanya és irresponsable però fer-ho buscant la complicitat de l'islam és a part de perillós, desgavellat ".

"Alguns presumeixen de ser defensors del poble català quan en realitat són els veritables traïdors a la nostra identitat, la nostra cultura i les nostres tradicions, ensenyar islam a les escoles és criar corbs perquè ens acabin traient els ulls". Va sentenciar Hernando.