Notícies a Catalunya

Plataforma per Catalunya convoca una concentració al Parlament durant la declaració de l'expresident Jordi Pujol.

17/09/2014

Redacció | Barcelona.- Plataforma per Catalunya convoca una concentració pacífica i amb la seva corresponent autorització divendres dia 26 de setembre a les 15 hores a la porta del Parlament de Catalunya sota el lema: Prou d'espoli al poble català.

La concentració coincideix amb la compareixença anunciada a les 16 hores perquè l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol ofereixi explicacions sobre els diners ocults que ha tingut durant 30 anys a l'estranger sense declarar i la procedència dels mateixos.

Cal recordar que Plataforma ha estat el primer partit polític que s’ha querellat contra Jordi Pujol en un jutjat de Barcelona per presumpte delicte fiscal i un altre de blanqueig de capitals. Tal i com ha manifestat el secretari general de PxC Robert Hernando "tolerància zero amb la corrupció, el compromís de la nostra formació en la lluita contra els saquejadors del poble és total i absolut al carrer, als jutjats i als 45 ajuntaments als que tenim representació, ha arribat l'hora de dir prou al gran espoli que estem patint els catalans per part de la casta oligarca que ens ha governat durant anys i condemnar als seus responsables de per vida ".