Notícies a Catalunya

Junts fem força

24/09/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Front comú dels quatre regidors de Plataforma per Catalunya a les Terres de l’Ebre contra el desafiament secessionista del 9 de novembre

Tortosa | Redacció.- Els portaveus de Plataforma per Catalunya a Tortosa i Amposta, Jordi Casanova i German Ciscar, s’han negat a participar en els plens extraordinaris convocats per donar suport a la votació secessionista convocada per Artur Mas de cara al proper 9 de novembre.

També els regidors de Plataforma per Catalunya a la ciutat de Roquetes, Ramon Martí i Jesús Fernández, van mostrar el seu rebuig frontal a la consulta amb el seu vot contrari a la moció de suport al referèndum.

El delegat territorial a les Terres de l'Ebre, Jordi Casanova, ha recordat que "aquesta consulta, il·legal i impossible, no és res més que un esquer per ocultar moltes vergonyes, tapar una indecent gestió econòmica, manipular la nostra història i amagar la gran corrupció existent des de fa 34 anys en les institucions, associacions i entitats diverses”.

Per aquest motiu ha manifestat la seva “negativa a ser ni còmplices ni actors d'aquesta gran comèdia, d'aquesta presa de pèl als catalans”.

Casanova ha assegurat que demanarà  al govern municipal que doni explicacions sobre qui ha corregut amb les despeses dels plens extraordinaris. En aquesta línia ha dit que “esperem que no hagi estat el poble, i ho hagin fet els grups municipals i les diverses entitats proconsulta, suposadament privades, però que viuen dels diners públics".