Notícies a Catalunya

Valors per la regeneració política

22/10/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

La defensa de la cultura de l’esforç i la lluita contra la corrupció i el radicalisme centren la nova campanya al Maresme

[Veure campanya]

Maresme | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha encetat una campanya sota el lema “els valors que el Maresme necessita” per instaurar les bases necessàries per a la regeneració política a la comarca.

Un dels pilars fonamentals sobre el que gravita aquesta regeneració és premiar els qui més aporten a la societat i acabar amb els privilegis immerescuts de col·lectius que mai voldran integrar-se i viuen de subsidis. També s’incideix en la importància de gestionar de manera responsable els diners públics per acabar amb la corrupció i enfortir els valors que han permès construir una societat lliure de l’amenaça radicalista.

La delegada de la comarca i regidora a la capital del Maresme, Mònica Lora, ha matisat que “tenim pobles a la comarca molt afectats per l’atur, la inseguretat, problemes a l’hora d’accedir a ajuts socials i alts índexs d’immigració, factors que conjugats són detonants que minven el benestar de la gent de casa”.