Notícies a Catalunya

L'històric membre de PxC Mateu Figuerola assisteix a un dinar d'organització amb candidats de Lleida

26/10/2014

Redacció | Mollerussa.- Aquest dissabte s'ha realitzat el consell executiu de PxC a Mollerussa per tractar els temes d'actualitat i organitzatius de la formació, reunió itinerant que va recorrent totes les terres catalanes i era el torn de la terra ferma.

Després de la sessió de la direcció del partit s'ha celebrat un dinar de treball amb diferents candidats de la demarcació de Lleida entre ells els de Tarrega, Alcarràs, BellPuig, Solsona o Cervera on hi ha un principi d'acord perquè encapçali la llista en Mateu Figuerola, un dels membres històrics del partit ja que va ser un dels primers membres electes de la formació  l'any de la seva fundació.

En aquest sentit Figuerola ha declarat que "m'alegro molt d'haver estat avui aquí amb vells amics de Plataforma com l’August Armengol o l’Eduard Pallerola, va ser el meu projecte polític i el vaig abandonar únicament per una persona que per sort ja no està al partit, ara és el moment d'aconseguir la unió dels identitaris catalans i anar tots a una, tenim pendent una reunió més formal amb la direcció del partit però hi ha un principi d'acord perquè així sigui".