Notícies a Catalunya

El Ring del Diario Ya

15/12/2014

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando: “hem de posar nom i cognoms a la corrupció, perquè quan es generalitza, qui guanya és el corrupte”

Barcelona | Redacción- El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha assenyalat la necessitat d'identificar  els qui cometin irregularitats per evitar que s'estengui la creença que la corrupció és una pràctica generalitzada i es dilueixin d'aquesta manera les responsabilitats.

En la seva intervenció a El Ring del Diario Ya, ha reclamat incrementar la plantilla del cos de fiscals i jutges perquè la justícia actuï amb major celeritat i compti amb més recursos per fer aflorar els escàndols de corrupció.

En aquest context Hernando ha reclamat apartar de la vida pública als polítics embolicats en escàndols de corrupció, i ha fet una crida per penalitzar als seus partits en les urnes.

El secretari general de Plataforma per Catalunya ha dit que el poble català té la necessitat de saber què ha passat en les altes instàncies del poder durant les últimes dècades, ja que existeix el risc que el fastig es converteixi en passotisme i es legitimi la corrupció.