Notícies a Catalunya

Plataforma mostra el seu més sentit condol per la mort del policia Francisco Javier Ortega i demana un cop més una llei de deportació exprés per delinqüents estrangers.

03/01/2015

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya vol enviar el seu més sincer i sentit condol la família de Francisco Javier Ortega policia assassinat en el dia d'ahir per un delinqüent subsaharià a l'estació de tren d'Ambaixadors de Madrid.

Així mateix igualment als cossos de seguretat de l'Estat que han perdut un company i en especial als membres de la Policia Nacional que es deixa la pell per defensar la seguretat de tots nosaltres als carrers, malgrat el perill que això comporta.

PxC també vol manifestar una vegada més que la laxitud de les lleis d'immigració en aquest país està provocant que augmenti considerablement dia rere dia la inseguretat ciutadana als nostres carrers. No podem entendre des de la lògica del més pur sentit comú com un immigrant amb múltiples detencions a Espanya per amenaces, desobediència o robatori amb violència, entre d'altres delictes, podia campar al seu aire pels nostres carrers.

Des Plataforma venim sol·licitant una llei de deportació exprés a tots els delinqüents estrangers que resideixin de manera legal o il·legal a casa nostra. Està comprovat que les societats multiculturals acaben sent societats multiconflictives, insegures i potencialment perilloses per a la població autòctona.