Notícies a Catalunya

PxC CONDEMNA L'ATEMPTAT DE PARIS I ES CONCENTRA EN REPULSA A BARCELONA

07/01/2015

Barcelona | Redacció.- El secretari general de PxC Robert Hernando acompanyat per altres membres del partit com el regidor de L’Hospitalet Daniel Ordoñez, el secretari jurídic Joan Garriga o el secretari provincial de Barcelona Miguel Angel Chiquillo i uns docents militants de la formació han assistit aquesta tarda a les 19 hores a la concentració convocada davant el consolat francès a Barcelona per mostrar la seva repulsa i la de tot el partit a l'atemptat terrorista perpetrat aquest matí a París en què han perdut la vida a 12 persones innocents per exercí el seu dret a llibertat d’expresió.

Plataforma per Catalunya fa anys que ve predicant en el desert el perill que comporta el terrorisme islàmic per a Europa i que les conseqüències de la colonització islamista que està patint el continent seran nefastes per a les nostres societats tal i com les hem conegut si els partits social indentitaris europeus no aconseguim frenar-la a temps i amb contundència.

PP, PSOE, CiU en major mesura i la resta de partits de tall multicultural com Ciutadans, Podem, la CUP o ICV són còmplices d'aquest terrible problema que ens preocupa i que ja només pot tenir solució quan la societat aposti amb fermesa per partits valents com el Front National a França o Plataforma per Catalunya a la nostra terra.

El consell executiu de PxC en nom de tota la militància  vol mostrar el seu més sincer condol a les famílies dels morts en el terrible atemptat d'avui i esperem, encara que sense massa esperances que sigui l'últim. Volem també enviar una forta abraçada a Marine Le Pen i als germans del Front National a que continuen en la seva lluita per assolir la llibertat d’Europa i lliurar-la de la xacra de l’islamisme.

Robert Hernando a atès diferents mitjans de comunicació i ha manifestat que “les societats multiculturals acaben sent multiconflictives això ho veu qualsevol menys els senyors de la casta política, tant els de la dreta neoliberal com els de l’esquerra mundialista, el que és del tot vergonyós que líders polítics que han abraçat el multicuturalisme i l’alimenten com Joan Herrera o Collboni estiguin avui aquí, quan les seves polítiques son còmplices del gran problema que tenim amb la colonització galopant que estem sofrint a Europa, he sentit vergonya de compartir concentració amb ells, no estic acostumat a està envoltat de tanta hipocresia y oportunisme”.