Notícies a Catalunya

El secretari d'immigració de CDC demana la il·legalització de Plataforma per Catalunya i diu que portarà a Robert Hernando a la fiscalia.

09/01/2015

Barcelona | Redacció.- El secretari d'immigració de CDC Àngel Colom que en el seu dia va rebre 72.000 € de Millet desviats del Palau de la Música ha fet diverses piuladas al seu compte de twitter demanant la il·legalització de Plataforma per Catalunya i anunciant que pretén dur durant els pròxims dies a la fiscalia algunes declaracions del secretari general de PxC. Sembla que als multiculturals se'ls acaben els arguments aquests dies i el seu odi i rancor cap als que com Plataforma parlen clar és cada vegada més latent.

Sobre això el secretari general de la formació Robert Hernando ha manifestat que "resulta obscè que una persona esquitxada per un cas de corrupció com el del Palau ens vulgui donar a nosaltres classes d'ètica o moralitat, que ens acusi d'usar la immigració quan ell ha fet d'ella el seu modus vivendi i el del seu bon amic Eric Bertrán ".

Sobre les amenaces de Colom de portar-lo fiscalia Hernando ha afegit que "tinc la consciència molt tranquil·la, el Sr.Colom em pot portar a la fiscalia si ho creu convenient, encara que potser a ell li agradaria més veure en un desert amb un mono taronja, nosaltres som dialogants i respectuosos per això fins i tot li repte fins i tot a fer un cara a cara sobre immigració si s'atreveix on vulgui i quan vulgui, però clar per ell és més fàcil il·legalitzar opcions democràtiques que no pensen com ells ,  nosaltres estem en contra del fenomen de la immigració massiva i descontrolada i no dels immigrants com a éssers humans".