Notícies a Catalunya

Condemna al radicalisme islamista

13/01/2015

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya vol un clam unànime del món local contra el terrorisme islamista el proper 11 de març, Dia Europeu de les Víctimes del Terrorisme

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya impulsarà una proposta en els plenaris municipals per tal que el món local condemni els atemptats islamistes perpetrats durant la segona setmana del mes de gener a París.

La iniciativa contempla també demanar que els consistoris s’adhereixin al Dia Europeu de les Víctimes del Terrorisme, que se celebra cada 11 de març.

Amb aquesta moció Plataforma per Catalunya vol deixar palès que els postulats islamistes no tenen cabuda a Europa, i que la violació de drets essencials com la vida, la integritat física o psíquica, la llibertat d’expressió o la seguretat personal atempten contra el model de convivència del què les societats avançades s’han dotat.

Catalunya, el conjunt d’Espanya i Europa en general afronten moments crucials en què cal actuar amb determinació per garantir la prevalença dels valors i llibertats que han permès construir societats de progrés enfront del fanatisme que amenaça de dinamitar els seus fonaments i submergir-les en un clima de violència i barbàrie.