Notícies a Catalunya

Unitat contra el radicalisme islamista

14/01/2015

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

August Armengol: “no és un atemptat terrorista aïllat, és guerra santa, és gihad islàmica”

El Vendrell | Redacció.- El regidor de Plataforma per Catalunya (PxC)August Armengol, ha presentat públicament al parc del Mas d’en Gual la moció que el grup municipal portarà al proper Ple de l’Ajuntament, “de condemna als atemptats terroristes islamistes dels dies 7-9 de gener i d’adhesió al Dia Europeu en record de les Víctimes del Terrorisme”.

August Armengol ha condemnat enèrgicament els atemptats terroristes islamistes de la setmana passada a París però ha puntualitzat que “no són fets puntuals com ens volen fer creure els altres polítics, sinó que és guerra santa, és gihad islàmica, és una declaració de guerra contra la civilització occidental, és la civilització enfront la barbàrie, volen convertir Europa en una terra de tribus musulmanes”, tot afegint que "no hi ha islam moderat i islam radical, sinó que tots plegats volen imposar aquesta ideologia totalitària, medieval i salvatge a tota la Humanitat. Només es diferencien en els temps i els mètodes, però l'estratègia la marcarà la demografia i amb les nostres lleis democràtiques destruiran la democràcia per implantar la llei islàmica o xaria" per acabar reblant que "són la immigració massiva i el multiculturalisme l’origen de la inseguretat que patim i cada cop queda més clar per a tothom que si bé no tots els musulmans són terroristes, sí que tots els terroristes són musulmans".

En aquest ordre de coses, el passat dilluns 12 de gener Robert Hernando, secretari general de PxC, i Daniel Ordóñez, regidor de PxC a l'Hospitalet de Llobregat, van ser a Dresde, Alemanya, per participar en la manifestació de Pegida (Patriotes Euopeus contra la Islamització d'Occident).

Res més entenedor per comprendre tot el que s'ha dit més amunt que alguns versicles de l'Alcorà, "llibre sagrat i d'obligat compliment per a tots els musulmans": Alcorà, 3;151 "Infundiremos el terror en los corazones de los que no crean, ... Su morada será el Fuego. ¡Qué mala es la mansión de los impíos!". Alcorà, 4;101 "... Los infieles son para vosotros un enemigo declarado". Alcorà, 9;123 "¡Creyentes! ¡Combatid contra los infieles que tengáis cerca! ¡Que os encuentren duros! ¡Sabed que Dios (Al·là) está con los que Le temen!". Alcorà, 71;26-28 "Noé dijo: “¡Señor! ¡No dejes en la tierra a ningún infiel con vida! Si les dejas, extraviarán a Tus siervos y no engendrarán sino a pecadores, infieles. ¡Señor! ¡Perdónanos, a mí y a mis padres, a quien entre en mi casa como creyente, a los creyentes y a las creyentes! Y a los impíos ¡no hagas sino perderles más!".

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

E-NOTICIES.CAT, 13/01/2015; 19:44 “No hi ha islam moderat, volen imposar la seva ideologia medieval i totalitària”

Plataforma se suma a la manifestació de Dresden

Un dels integrants del Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC), August Armengol, ha criticat aquest dimarts l’islam aprofitant els atemptats de París contra la revista satírica ‘Charlie Hebdo’ de la setmana passada.

Armengol ha afirmat que “no hi ha un islam moderat”, sinó que l’islamisme “només vol imposar la seva ideologia medieval i totalitària”

De la mateixa manera, el regidor de PxC al Vendrell ha avisat que aquests “no són uns fets aïllats i puntuals”, sinó que són fruït d’una batalla entre “la barbàrie i la civilització”

Tot i les crítiques a l’islam, Armengol també ha carregat contra ‘Charlie Hebdo’, asseverant rotundament que PxC “no som ‘Charlie Hebdo’” i recordant que la revista “té una ideologia oposada a la nostra i va intentar il·legalitzar el Front Nacional francès anys enrere”

El partit es va sumar aquest dilluns a la manifestació que es va realitzar a la ciutat alemanya de Dresden, impulsada pel col·lectiu Pegida.

El secretari general, Robert Hernando, i el regidor de l’Hospitalet Daniel Ordóñez van ser presents a aquesta concentració, que va aplegar representants de diferents partits europeus.

E-NOTICIES.ES, 13/01/2015; 19:44 “No hay islam moderado, quieren imponer su ideología medieval y totalitaria”

Plataforma se suma a la manifestación de Dresde

Uno de los integrantes del Consejo Ejecutivo de Plataforma per Catalunya (PxC), August Armengol, ha criticado este martes al islam aprovechando los atentados de París contra la revista satírica ‘Charlie Hebdo’ de la semana pasada.

Armengol ha afirmado que “no hay un islam moderado”, sino que el islamismo “sólo quiere imponer su ideología medieval y totalitaria”

Del mismo modo, el concejal de PxC en el Vendrell ha avisado que estos “no son unos hechos aislados y puntuales”, sino que son el resultado de una batalla entre “la barbarie y la civilización”.

Pese a las críticas al islam, Armengol también ha cargado contra ‘Charlie Hebdo’, aseverando rotundamente que PxC “no somos ‘Charlie Hebdo’” y recordando que la revista “tiene una ideología opuesta a nuestra e intentó ilegalizar al Frente Nacional francés años atrás”

El partido se sumó este lunes a la manifestación que se realizó en la ciudad alemana de Dresde, impulsada por el colectivo Pegida.

El secretario general, Robert Hernando, y el concejal de l’Hospitalet Daniel Ordóñez fueron presentes en esta concentración, que reunió a representantes de diferentes partidos europeos.

EL 3 DE VUIT, 16/01/2015; PÀG.8 PxC parla de guerra santa pels atemptats de París

MOCIÓ - Presentarà al ple un text de Condemna dels atacs

EL VENDRELL.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament del Vendrell ha presentat una moció al pròxim ple que probablement se celebrarà dimarts dia 27 per condemnar els atemptats terroristes de caràcter islamista que hi va haver la setmana passada a París i l'adhesió del consistori vendrellenc al Dia Europeu en Record de les Víctimes del Terrorisme, el qual se celebra l’11 de març. Al text que promou PxC es parla, entre altres aspectes, que “el futur de la convivència ha de ser construit ineludiblement sobre la memòria de les víctimes, i el seu reconeixement no sols és un acte de justícia sinó l'expressió sincera d'una societat que no vol reviure mai més el patiment que elles han hagut de suportar”. PxC també diu que “la utilització de la violència amb finalitats polítiques constitueix una fractura en el model de convivència del que ens hem dotat i dinamita el desenvolupament de l'activitat del servei públic en el marc del ple respecte a la llibertat i la democràcia en què ha de transcórrer”.

“No són fets puntuals”

En la presentació d'aquesta moció, el president del grup municipal de PxC, August Armengol, va condemnar els atemptats de París, però va puntualitzar que “no són fets puntuals com ens volen fer creure els altres polítics, sinó que és guerra santa, és jihad islàmica, és una declaració de guerra contra la civilització occidental, és la civilització enfront de la barbàrie, volen convertir Europa en una terra de tribus musulmanes”.

BAIXPENEDESDIARI.CAT, 13/01/2015; 13:44 PxC del Vendrell presentarà una moció de condemna a l’atemptat de París

Armengol reitera que aquests «no són fets aïllats i puntuals»

Els regidors de PxC al Vendrell Foto: BP Diari

M.G./EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha anunciat avui que presentarà una moció al proper ple de l’Ajuntament del Vendrell per condemnar els atemptats terroristes que van tenir lloc a París els dies 7 i 9 de gener. La moció demana que el consistori s’adhereixi al Dia Europeu en Record de les Víctimes del Terrorisme, que es commemora el dia 11 de març.

El portaveu de PxC al Vendrell, August Armengol, ha aprofitat els esdeveniments per reiterar que aquests «no són fets puntuals o aïllats», sinó que suposen una confrontació «entre la civilització i la barbàrie», i ha afegit que el que vol l’islam és «imposar la seva ideologia medieval i totalitària».

Respecte a la moció que presentaran al proper ple, des de PxC apunten que «el futur de la convivència ha de ser construït ineludiblement sobre la memòria de les víctimes», amb el qual «el seu reconeixement és un acte de justícia  i l’expressió d’una societat que no vol reviure mai més el patiment que elles han hagut de suportar».

RTVELVENDRELL.CAT, 15/01/2015 PxC proposarà al ple una moció de condemna als atemptats de París

EL VENDRELL.- La formació proposa també que l’Ajuntament s’adhereixi al Dia Europeu en Record de les Víctimes del Terrorisme que es commemora cada 11 de març. August Armengol ha avançat el contingut de la moció que ja han lliurat al consistori, en què condemnen els atemptats.

DIARIBAIXPENEDES.CAT, 13/01/2015 PxC portarà al ple del Vendrell una moció de condemna dels atemptats de París

EL VENDRELL.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) sotmetrà a l’opinió del ple del Vendrell una moció sobre els atemptats de París. Us deixem en text de la moció que ja ha estat lliurat al consistori vendrellenc.

Atès que els dies 7 al 9 de gener de 2015 el terrorisme islamista va perpetrar diversos atemptats a París que es van cobrar la vida de 17 víctimes.

Atès que la violació de drets essencials com la vida, la integritat física o psíquica, la llibertat d’expressió o la seguretat personal són violacions greus que atempten contra les llibertats individuals i més fonamentals de les persones i no han de tenir cabuda en la nostra societat.

Atès que la utilització de la violència amb finalitats polítiques constitueix una fractura en el model de convivència del que ens hem dotat i dinamita el desenvolupament de l’activitat del servei públic en el marc del ple respecte a la llibertat i la democràcia en què ha de transcórrer. Una societat immersa en un clima de violència política i social veu pertorbat el desenvolupament de les relacions socials, econòmiques, de progrés cultural, i en definitiva, de la convivència.

Atès que les víctimes del terrorisme i llur entorn són l’expressió personal i més propera d’aquesta conseqüència i constitueixen el grup que ha pagat en la seva pell el tribut del terror i el fanatisme. La reparació dels danys causats a les víctimes del terrorisme i el compromís de mantenir viu el seu record és una obligació inexcusable que els poders públics han d’assumir amb mesures que expressin el reconeixement, reparació i justícia deguts i transmetin la deslegitimació de la violència.

Atès que el futur de la convivència ha de ser construït ineludiblement sobre la memòria de les víctimes, i el seu reconeixement no sols és un acte de justícia sinó l’expressió sincera d’una societat que no vol reviure mai més el patiment que elles han hagut de suportar.

Per tots aquests motius, el grup municipal de PxC sol·licita al Ple l’adopció dels següents acords:

PRIMER.- Condemnar els atemptats terroristes islamistes perpetrats entre el 7 i el 9 de gener de 2015 a París.
SEGON.- Que l’Ajuntament s’adhereixi al Dia Europeu en Record de les Víctimes del Terrorisme que es commemora cada 11 de març.
TERCER.- Manifestar i fer pública la condemna i l’adhesió a través de tots aquells canals que estiguin a l’abast de l’Ajuntament.
QUART.- Donar trasllat dels acords a l’Associació de Víctimes del Terrorisme (AVT), a l’Associació Catalana de Víctimes d’Organitzacions Terroristes (ACVOT), a la Fundació Víctimes del Terrorisme i al Consolat francès a Barcelona.