Notícies a Catalunya

24 de gener, 12h 00, Barcelona: Per un transport públic segur i digne

24/01/2015

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Suport a la protesta convocada pel col·lectiu de vigilants de seguretat del transport públic a Barcelona

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya farà costat el col·lectiu de vigilants de seguretat del transport públic en la convocatòria de dissabte 24 de gener a les 12:00 hores a l’estació de tren de Sants per clamar contra la situació de desprotecció en què es troben els professionals d’aquest sector.

En representació del partit hi assistirà el secretari general, Robert Hernando, que encapçalarà una representació formada per afiliats i simpatitzants.

Des de Plataforma per Catalunya denunciem la inacció d’empreses de transport i governants a l’hora de millorar la seguretat en el transport públic, on les agressions a usuaris i treballadors, el consum de drogues, les destrosses i l’incivisme en general estan a l’ordre del dia i les dotacions de seguretat privada destinades a tal efecte són insuficients.

L’assassinat d’un agent de Policia Nacional al suburbà de Madrid i el llançament d’un vigilant a les vies a l’estació de Sants de Barcelona posen de manifest que la situació és ja insostenible.

Plataforma per Catalunya se suma, doncs, a les reivindicacions d’aquest castigat col·lectiu i reclama un transport públic segur i digne a l’alçada d’un país europeu.