Notícies a Catalunya

Entrevista a Sputnik Radio

28/01/2015

ENTREVISTA A SPUTNIK RADIO

Robert Hernando: “El govern de la troika no ha suposat un benefici pel poble, sinó per les elits financeres i polítiques. Hi ha un camí fora de la UE”

Barcelona | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, ha afirmat que estem davant de la decadència de l’eurozona.

En la seva intervenció a Radio Sputnik Hernando ha assegurat que l’austeritat de la troika ha fracassat, i que el poble està fart de les polítiques neoliberals de la UE, dissenyades pels lobbies en benefici de les elits financeres i polítiques.

El secretari general de Plataforma per Catalunya ha fet al·lusió al segrest de competències perpetrat per la UE respecte dels països membres. En aquesta línia ha defensat la sobirania de les pàtries perquè els països puguin posar en pràctica les polítiques que considerin oportunes sense haver de demanar permís a cap ens supranacional.

Per aquest motiu ha advocat per explorar una sortida a la crisi fora de la UE, i ha recordat que els països que conformen la UE formen part del vell continent des de molt abans d’haver-hi ingressat.