Notícies a Catalunya

Plataforma per Catalunya anima els seus militants i simpatitzants a acudir a la concentració de Pegida a L’Hospitalet.

25/02/2015

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya anima a tots els seus afiliats, simpatitzants i votants de la formació social identitària a assistir a la convocatòria de Pegida Catalunya el proper dia 11 de març.

A més celebra que la primera concentració de Pegida al sud dels Pirineus sigui en terra catalana, concretament a L'Hospitalet de Llobregat el proper 11 de març coincidint amb l'aniversari del terrible atemptat gihadista patit a Madrid el 2004. La concentració serà a les 20 hores sota el lema: En record a les víctimes del terrorisme gihadista, patriotes europeus contra la islamització d'Europa.

Cal recordar que el secretari general de Plataforma per Catalunya Robert Hernando i el regidor social identitari de l'Hospitalet de Llobregat Daniel Ordoñez han estat els dos únics polítics catalans que s'han desplaçat a Dresden per donar suport al moviment Pegida de primera mà.

En aquest sentit Robert Hernando ha manifestat que "em sembla fantàstic que sorgeixi aquí també un moviment ciutadà disposat a dir prou a la barbàrie islamista i disposat a defensar la seva identitat al carrer, a més la data ens sembla molt encertada i també l'eslògan, no podem oblidar que a Espanya es va patir el major atemptat gihadista d'Europa, convé tenir-ho molt present per intentar no es torni a repetir".

I ha deixat clar que "per descomptat que Plataforma demana als seus militants, simpatitzants i votants que acudeixin a aquesta concentració sense por i sense complexos, defensar la nostra identitat i les nostres costums ha de ser motiu d'orgull, nosaltres no odiem a ningú, al contrari estimem la nostra terra, la nostra cultura, les nostres llengües i la nostra forma de vida, per això tenim el deure de defensar-ho ja sigui des de les institucions o a l'asfalt ".