Notícies a Catalunya

PxC es presentarà com a acusació popular contra la mare de Martorell que va agredir la seva filla per no portar el vel islàmic.

15/03/2015

Martorell | Redacció.- Plataforma per Catalunya es presentarà com a acusació popular contra la mare que va agredir pel que sembla amb consentiment del seu pare a la seva filla de 14 anys a ganivet i mossegades als braços a Martorell el passat dia 13 per negar-se a portar el vel islàmic. Així mateix PxC també ofereix defensa jurídica gratuïta a totes aquelles dones que es trobin en una situació similar. A totes aquelles dones musulmanes que es vulguin alliberar i vulguin abandonar les costums arcaiques de l'islam i no puguin fer-ho per por als seus familiars o cònjuges.

Per al secretari general de PxC Robert Hernando "és vital per a la nostra societat que no tornin a succeir fets com l'ocorregut a Martorell, que una mare agredeixi a la seva filla amb ganivet i a mossegades amb el consentiment del pare per no voler portar el cap embolicat en un drap no és pot permetre en una societat moderna com l’occidental”.

I ha anunciat que "totes aquelles dones que es vulguin alliberar de les cadenes de l'islamisme sempre trobaran un aliat en PxC, els oferim defensa jurídica i ajuda psicològica professional per desprendre’s per sempre de les humiliacions que reben" i va concloure reclamant una vegada més que "es prohibeixi el Bruka d'una vegada per totes, en espais públics, privats i a tot arreu, per una banda és vital per a la seguretat ciutadana però per l'altre també ho és per a la dignitat de la dona que sempre defensarem des Plataforma".